بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

پشت پرده عدم توافق فدراسیون با سانچز؛ پای یک بلژیکی در میان است

  • کد خبر: ۱۵۴۳۷۱
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
پشت پرده عدم توافق فدراسیون با سانچز؛ پای یک بلژیکی در میان است
فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد بلند مدت با فیلیکس سانچز هراس دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال برای نهایی کردن قرارداد فیلیکس سانچز از دو روز پیش نمایندگان خود را به دبی فرستاده و در این مدت طرفین چند بار تا آستانه توافق پیش رفتند، اما هنوز این قرارداد نهایی نشده است.
اما چه اتفاقی افتاد که این مذاکرات طولانی و به نتیجه نرسیده دلیل دارد. واقعیت ماجرا این است که فدراسیون فوتبال تمایل دارد تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر با سانچز قرارداد ببندد و در صورت رضایت طرفین پس از پایان این رقابت‌ها قرارداد تمدید شود که این بحث تاکنون مورد موافقت این مربی اهل کاتالونیا قرار نگرفته و او خواستار امضای قراردادی طولانی مدت با فدراسیون ایران است.
یکی از دلایل تمایل فدراسیون برای امضای قرارداد تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ با سانچز، جلوگیری از تکرار اتفاق تلخ قرارداد با مارک ویلموتس است. مشکلات مالی و نقص‌های انتقال پول به حساب یک سرمربی خارجی که فدراسیون فوتبال با آن مواجه است، قدرت ریسک پذیری را از تاج و همکارانش برای امضای قراردادی طولانی مدت تا حد زیادی گرفته است.
مدیران فدراسیون با توجه به تجربه قرارداد ویلموتس خوب می‌دانند اگر نتوانند ۲ ماه از قرارداد سانچز یا هر مربی خارجی دیگری را پرداخت کنند، این مربی می‌تواند با ارسال اظهارنامه به فیفا مدعی دریافت کل مبلغ قراردادش شود.
به همین دلیل آن‌ها ترجیح می‌دهند قرارداد به شکلی بسته شود که در صورت ایجاد شدن شرایط فسخ یک طرفه قرارداد برای سانچز، خسارت کمتری به او پرداخت شود و دیگر مجبور نشوند مانند قرارداد ویلموتس که فقط ۴ ماه در ایران فعال بود، خسارت سنگینی را پرداخت کنند. به هر حال تا الان سانچز حاضر نشده قرارداد کوتاه مدت با فدراسیون امضا کند و باید دید در نهایت مذاکرات طرفین به چه شکل پیش خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->